vardag igen....

Ännu en gång hemkommen från älskade N .......... Denna gången förlorade vi massa tid för att en jäkla stolpe eller nåt rasat ner över spåret utanför Sthlm... Fick byta till ett nattåg som man dessutom fick leta efter på en annan station. Förresten tror jag aldrig jag sett sååå mycket folk på en gång på centralen... maj gadd =O

Har så klart haft det finfint men hua vad det är jobbigt att fara hem......... Saknar

Tycker inte o vardagen.... All skit man måste tänka på. Fast man é ju vuxen och måste palla.....

Idag har det pissregnat.. Så jäkla trist. Speglar hur jag känner mig.


Kommentarer
Postat av: ejmis

Dags att flytta norrut kanske och slippa alla resorna ;)

Postat av: Åsa

Fattar att det måste vara sååå slitsamt att hålla på att åka!

Kram på dej!

2011-04-13 @ 08:39:55
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback