Sensommarvärme...

Åhhh, vilket väder det varit idag :) Varmt och gott.....
Har varit igång och jobbat en vecka nu efter semestern..... Tro det eller ej men tågen hem i söndags gick som på räls.... *fniss*
Jag kom således hem i tid.... Men åh att jag aldrig vänjer mig vid att vara från N. Saknar honom emellanåt så jag mår rent illa....
Ikväll jobbar jag och det är väl okej.... Men börjar längta hem nu och är attans hungrig :/

Nu hinner jag inte skriva mer..... Jo, förresten så försöker jag dator-detoxa mig själv. Sitter aldeles för mycket vid datorn. Men vet ni... Det är ursvårt att slita sig...Gaaah.

Ha det bäst
Puss....


Kommentarer
Postat av: LillaHon

Skönt att SJ skötte sig! ( för en gångs skull ) ;)



Usch ja .. saknaden & längtan kan verkligen riva och göra så satans ont ... Hoppas verkligen framtiden kan erbjuda samboliv, på riktigt - både för er och oss! :)

Postat av: FruViola

Hej på dig! Kul att du stannade rill och lämnade ett fotspår=) Och att du följer med till det förbjdna ;-)



Å vi skippar det med dåligt samvet fö utebilvana kommentarer=) Vi vet att i bland är det svårt att få till det i skrift.Men vi följ det räknas. Kramkram

2011-09-02 @ 23:35:31
URL: http://fruviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback