Om en vecka....

...är jag snart framme hos älskling =) Ja tyvärr får jag vänta ända till fredag kväll.....Nya schemat som ställer till det. Vet inte om det är en fördel men det blir bara 17 daqar mellan vi ses i fortsättningen. Idag köpte jag upp mig på lite tågbiljetter... Hade en tillgodocheck och sen har SJ nån kampanj just nu så jag fick ett par riktigt billiga resor =) Tack för det SJ....

Har jobbat mest hela dagen idag...Fast det var lugnt. Gillar faktiskt mitt nya jobb ganska mycket...Så självständigt och inga trista arbetskamrater... Jobb hela dagen i morrn med. Gillar också att inte ha nätter längre =)

Nu ska jag nog dyka ner i TV-soffan en sväng.....


Kommentarer
Postat av: ejmis

Vad är det du jobbar med nu??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback