Wish I could be with you today.....

Egentligen är jag inte mycket för sådana här dagar...Komerciella...... Tycker att varje dag ska vara värd att fira. men jag kan inte sticka under stol med att jag önskar jag kunde varit hos N idag..... När det skrivs så mycket och det finns hjärtan överallt är det inte att undra på att man blir lite smått kärleksfull......
I love you N

Annars då?
 Känner inte jätteycket för att blogga egentligen. mitt liv känns så trist att det inte finns mycket att blogga om just nu =/
 Fast i lördags var det drama så det räcker för flera år........ min stora son vill ju vara som andra...Så det var festdax för honom med allt vad det tydligen innebär...... Någon ringde strax innan midnatt att jag skulle hämta honom  Ojojoj...Drog med mig yngstagrabben för att få hjälp. Gissa hur jobbigt det är att få med sig en 1.90 lång axelbred kille som é alldeles lealös och helst vill sitta kvar över dassastolen...Hehe. men hem kom vi och han vaknade tack och lov utan hangover..... Ojojoj...Jag minns i alla fall varför jag slutade dricka...

Nu ska jag försöka ta itu med hemmet som förfallit efter en ovanligt hektisk vecka... TjIng

Förresten... Ha en fin alla hjärtans dag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback