Bankebank.....

Ja...Så låter det i min skalle nu.... Och jag mår illa. Detta ständigt närvarande illamående =/

Annars har det väl varit en bra dag.... Tidigt upp i morse för väckning...Där satt en styck son i tv-soffan och hade inte sovit på hela natten.... Men till skolan kom han. Själv lade jag mig igen med resultatet av väldigt dåligt samvete sen när jag klev upp runt halv tolv... Varför kan man inte unna sig sovmorgon utan att må piss???

Har ringt några viktiga samtal rörande yngstingens skolgång...Samtal som jag dragit mig för bara för att jag har sån telefonskräck. Men nu blev det gjort...Vuxenpoäng på mig ;)



Stora sonen har på något mirakulöst vis fixat sin dator....Så nu har han att göra ;) Förutom att han i detta nu tydligen är dödens trött efter nattens ickesovande så han ligger utslagen på sin säng...Hehe.

Fick ett mailsvar idag som gjorde mig glad...Pengar tillbaka till mig som blivit dragna felaktigt. Alltid något....

Annars inget nytt under solen...Samma jäkla deppliv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback