Humhumhum.....



Trött
jag é..... Och ändå fick jag sova gott hela natten... Tur det snart é natt igen ;)

Var in om ett gym idag för att äntligen få tummarna ur och fixa kort...Dinga, dumma jag glömde mitt kontonummer så det blir en sväng in i morrn istället...Är peppad att börja nu. Min rygg é skitsur på mig och vill ha lite muskler för att palla med vardagen ;)

Var med yngsta sonen på skolmöte idag.... Får väl se om det blir bra nu... Annat skitmöte med honom i morrn...Inget kul alls som gäller då =(

Längtar till helgen då jag é ledig och ska bara vara...;) Sovmorgnar och så....Mmmm.

Längtar ännu mer efter N...;) Bara 13 dagar nu....=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var ju det där med minnet,

vad brukar jag säga....

Det är BRA men KORT ;-)



Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback