Lördagsstädning....

Har ägnat denna lördag åt städ och pyssel hemma...... Skönt att man kan få sådana ryck ibland. Nu känns det äntligen något sånär hemtrevligt hos mig. Det var så att yngstasonen stod och gapade innan då han kom hem om. Han trodde nog inte sina ögon ;)

Jag har nämligen efter att ha bott här 1,5 år äntligen fått upp tavlor och gardiner....Gissa om det är ombonat. Ända som fattas här nu är ju N



Vita skira gardiner i köket och nya fräsha växter...
Stolarna ska målas vita eller pastelliga ;)



TV- rummet....



Tulips... rosa så klart ;)



Tavlor...tadaaa.
provisoriskt så länge då jag ska måla om ramarna...
Gör det ibland efter humör ;)

Nu är jag trött.....Ska ha ett glas vin minsann.
Ha bästa lördagskvällen mina vänner.


Kommentarer
Postat av: ejmis

Skönt när man får sådana där "anfall"...hos mig kommer dom tyvärr alltför sällan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback