Mysigt till pissigt....


Tänk att nåt som é så mysigt som julpynt i December kan bli så pissigt i Januari....;)

Har velat dra ner skiten sen jag kom hem i torsdags men har inte haft tid eller ork.....Nyss fick jag äntligen tummarna ur ;) Ska bara ha en eller två söner att bära ner det i källaren också....

Och måste skaffa dammsugarpåsar så jag kan dammsuga....Jäklar vad damm här é....

Har sån lust att fixa lite här hemma och ska nog köpa färg och penslar snart och måla alla träytor. Trött på träfärgat... Men velar lite...Ska jag måla allt vitt?? Eller lite olika pastellfärger??? Ååååh, vad svårt det är. Sönerna vill ju absolut inte att jag ska måla möbler rosa...Haha. Får se vad det blir.

Ska jobba lite i eftermiddag/kväll, sen ledig två dagar...Då ska jag nog fixa och trixa här hemma lite.


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Ska du måla vitt har jag ett litet tips

på en färg som inte kräver något förarbete..

Men då blir ytan lite ruffig och sliten,

vilket jag tycker är ganska snyggt ;-)

Det är roligt att förnya ibland!



Ha en bra helg//Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback