No looking back....

Gott nytt år finingar....



Många som gör bokslut med det gamla året nu... Jag gör detsamma på mitt eget sätt ;)

Kan inte påstå att det varit ett speciellt år, varken på gott eller ont. Bara ett år som passerat liksom. Ett limbo......Tomrummet som bara är.

 Jag har varit himlastormande lycklig över att jag har N i mitt liv... Men året har också bestått av massor med saknad och tågresor....
 Jag har svällt upp till oerhörda proportioner och nu är det stopp..... Välkommen ett hälsosamt 2011 ;)
 Jag har haft en del strul med gossarna......
 Jag har också haft strul med ekonomin...Mer än vanligt ;)
 Jag har haft tråkigheter på jobb..... Men även braheter då vi flyttade till större lokaler..

Jag är jäkligt glad att jag har N och telefon... Utan dem hade jag nog inte klarat 2010.

det nya året då????
Kan inte påstå att jag tror det är i år mitt liv ändras.... Men hoppas kan jag och jag kan arbeta för att det blir så. Min önskan är ju att jag ska hitta nytt jobb och kunna flytta norrut..... Min största önskan.
Men jag har också två grabbar som aldrig i livet kan tänka sig att flytta =/ Jaha...Mitt mammasamvete liksom..... De är så gott som vuxna...de har en pappa som säkert kan om han vill och måste.....
Vi får helt enkelt se vad det nya året har att erbjuda lilla (stora) mig.....
Wish me luck ;)


I övrigt är jag kvar norrut =) Ända till torsdag stannar jag. Ni anar inte hur skönt det känns.... Men har redan börjat känna av ångesten... Vaknade flera gånger i natt och i morse med en ångest som kramade mitt hjärta... Usch vad läskigt det känns att vakna så. Innan man vet varför liksom...... Att sen försöka somna om är dösvårt. Tur där var någon jag kunde hålla om .


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Ungefär samma här med 2010,

inget speciellt,

bara ett "vanligt" år

- på gott och ont...

Men mestadels gott ändå måste jag säga.

Har haft så mycket dramatik i mitt liv

så jag numer uppskattar de vanliga vardagarna...



Hoppas det löser sig för dig med jobb,

ev flytt och snart nog är grabbarna vuxna,

oftast brukar nog barn neka till att flytta,

men inte sällan blir det bra till slut ändå!

(det är iallafall min erfarenhet)



Imorgon ska jag väga mig,

då syns det svart på vitt vad helgerna

inneburit för fettman ;-(



Ha några sköna dagar i norr//Kram

Postat av: Anna

Kram gumman..ja det går up och ner :(

2011-01-04 @ 17:23:03
URL: http://frokendygdig.blogspot.com
Postat av: ejmis

Jag har haft ett av de värsta åren någonsin så jag ser med förhoppning fram emot ett 2011 som gärna får bära med sig en massa trevligheter.

2011-01-04 @ 17:38:18
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hoppas verkligen att ditt 2011 blir bättre än någonsin!

2011-01-04 @ 22:18:22
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback