Tisdagskväll....

Ibland undrar man...Vad finns det för krafter där ute??


Jag önskar och önskar att jag skulle kunna vinna lite pengar...Lite?? Nä, massor av pengar menar jag givetvis..Miljoner...zillioner ;) Men trots evigt skrapande så kammar jag kanske hem 25 kronor...Haha.

Men någonstans sitter det nån...Gud? som tycker att jag kanske ändå är värd lite....

Sitter lite trångt till med skulder just nu och har haft lite lätt ont i magen över det......Men...

Idag damp det ner en utbetalningsavi i brevlådan....På ganska mycket pengar. Jag var tvungen att ringa och kolla så det var meningen att jag skulle ha dem. Jodå, det är mina pengar, som tillsammans med pengar jag betalt för mycket som kommer i övermorgon, räcker till att betala skulderna. För denna gången ska kanske tilläggas.... Det räcker långt ifrån till alla mina skulder.

Men i alla fall....För tillfället slipper jag magontet =)

Detta fenomen....Att räddas i elfte timmen är något jag fått erfara många gånger i mitt klyddokladdliv ;) Jag är nog ändå född under en lyckostjärna..... Och det är sådana händelser som gör att jag känner hopp inför min framtid...Allt blir bra.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt när det dyker upp oväntade pengar just när man behöver dem som mest.... men man tycker ju att de kunde kommit liiite tidigare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback