Pyton...

Hade sett fram emot idag...ledig och allt. Fast nu blev det ingen bra dag....Ont i ryggen så jag hållt på att krevera och så jälka läskigt svag i kroppen att jag emmellanåt haft svårt att resa mig....

Trots detta försökte jag mig på en prommis på en timme....Hjälpte föga för ryggen. men jag har gjort något i alla fall.... Vilade en stund innan också. Hoppas på en bättre morgondag.... Ledig då med =)

Från det ena till det andra..Ett tips.
Jag har värsta konsumpåsarna under ögonen och efter flera års letande hittade jag bästa krämen....Phytomer ... som kostade en förmögenhet eller tja 400 kronor. Sen har jag haft svårt att få tag i den igen och såg för ett tag sedan att en billig hade fått bra betyg i en tidning. Jag köpte den och tyckte först att den var kass men nu efter ett par veckors användning tittar jag förvånat på min spegelbild...maj gadd...Jag ser ju nästan liiite ung ut och inga påsar What so ever =)

Vilken det är?? Jo.... Wishy Aqualia Thermal. Köpt på apoteket för ca. 200 kronor.


Kommentarer
Postat av: ejmis

Tack för tipset!

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback