sol...

Idag var det grått och trist då jag gick till jobb men senare kom solen fram och åh vad skönt det var.... I lördags satt jag förresten en stund på balkongen i bara linne och fick solsting...Urk vad snurrig jag blev =/ men skönt med sol.... Såklart.

Varning för gnäll...

Är trött och undrar om livet liksom ska vara så här? Verkligen hatar stiltje..... Inget händer och inget kan hända... Bara för att jag varit dumdumdum. Ja i tidigare liv. Det maler i huvudet men vad hjälper det liksom?
Ena sekunden vill jag ha nytt jobb och flytta....Nästa får jag ångest över att lämna barnen!!! Är jag ego eller klarar de sig ändå? Usch vad det är jobbigt...... Förlåt gnället....

Jaja.... Har ätit och ska slappa...Som om jag nånsin gör annat =/

Kommentarer
Postat av: Åsa

Man måste få gnälla ibland... Hoppas du finner en lösning snart! Kram!!

Postat av: Åsa

Hoppsan då... och här tror jag att jag är snäll mot magen =/

Du förresten, du som är duktig. Har du tips på något bra typsnitt till min blogg, många gillar inte det jag ändrade till sist. Vad tycker du?

2011-03-29 @ 11:40:15
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback