Hejsanhoppsan....



Nu é jag här igen... Fy fabian vad drygt det är att inte ha fungerande dator. Fast häromdagen höll jag på att sätta kaffet i vrångstrupen, för då strulade datorn på riktigt..... Trodde det var kört men hmmm, A fixar allt (tydligen). Men skriva går fortfarande inte så ja.... Jag är på jobb nu ;)

Har varit ytterligare en vända till älskade N och fasiken vad less jag blir på detta jäkla resande..... Eller inte så mycket resandet som saknanden mellan resorna...... Om ändå inte om fanns....

Är så glad att jag förhoppningsvis får besök av en kär vän på måndag...Åh, vad jag älskar Karin. Vi umgicks massor när vi gick på KomVux för typ tiotalet år sedan och vi är vänner på fejan men vi har inte träffats på evigheter... Hon är så underbar och det ska bli så kul :)

Annars mår jag som vanligt skit... Stressen står mig upp i halsen och jag ger snart upp... Fasiken, man skulle ju kunna tro att grabbarna ingen pappa har..... Urk.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt med sådana vänner... ta vara på det! =)

Jag vet att du orkar.



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback