Snart hem....




Då var det gjort
.... Bara vänta och se. De ska höra av sig typ nästa vecka men jag har inte så stort hopp......
Var ganska svimfärdig i förmiddags och har sovit skitdåligt inatt men när jag väl var där gick det bra....
Just nu har jag ångest i vanlig ordning... Ska ju hem snart. Ja, jag fick stanna längre denna gången men vad hjälper det?
Förresten tror jag inte jag saknat mina barn mer någon gång jag varit här än jag gjort nu... Säkert bara för att det blir mer verkligt... Men idag kommer min stress tillbaka... Allt jag måste ha reda på när jag kommer hem... Gud hjälpe mig ;) Alltså... Jag undrar hur länge en människa orkar ta allt ansvar? Mitt huvud består ju mest av blaj....
Ååååh, vad jag vill att allt ska vara lätt.... Ge mig liksom massa pengar att kunna flytta och bara ta det lugnt ett tag ;) Eller vad fasiken som helst som ger mig ro i själ och hjärta......
Uscha... Mitt i all skit... Hoppas jag får sitta ensam på två platser när jag åker hem så jag kan bre ut mig.... Har som sagt sovit skitkass.......

Älskar dig.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback