Sedan sist....



Har hunnit vara iväg en sväng norrut och kommit hem igen sedan jag sist skrev här :) Hade som vanligt det fint hos älskade N.....

Har sökt ett nytt jobb norrut så nu håller vi alla tummar och tår för mig..... Försöker under tiden fixa till det för stora sonen så att jag kan lämna över om i fall att.... Måste få tid till habiliteringen och prata med kommunens LSS- handläggare. Utbildning genom arbetsförmedlingen är på G för honom och det känns bra. Bara hoppas det blir bra med. Yngstingen försöker jag också få till det med men kanske han fixar lite själv med hjälp av kontakter.... Hoppashoppas. Han nämnde nåt om att få jobba hos en väns pappa...
Det är i alla fall ett evigt fixande för att jag ska kunna (kanske) flytta utan att behöva oroa mig.

Igår tittade gamla fix&trix-A fram lite igen... Jag har alltid älskat att ändra gammalt i skåp och lådor för att få sånt jag vill ha till ingen kostnad plus att jag gillar sånt som ingen annan har. Således klippte jag skaftet av ett par gamla stövlar...Vek ner kanten och stoppade dem i symaskinen och ut kom ett par supertuffa boots... Känns skönt att det finns lite av mig kvar inne i stressmonstret ;)

Nu måste jag nog jobba....

N.... Jag älskar och saknar dig

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag läser vad du skriver...

Jag vet att du haft det svårt och jag hoppas för allt i världen att allt löser sig för Er, och att du kan få flytta uppåt.



Kramar i kubik!

Postat av: Ann Catrine

Håller tummarna att allt löser sig på allra bästa sätt!

Och det kommer det ju att göra så klart :-)



Kram

2011-09-29 @ 17:24:34
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: LillaHon

Åh!! Först blev jag glad att se smiley-gubben & sen drogs smilbanden upp even more när jag läste resten :)



Håller tummar & tår att allt löser sig så du & N får tillbringa varenda dag i varandras närhet.



Kram.

2011-10-07 @ 09:25:31
URL: http://lillahon.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback