Avstannat...

Jojo, förra inlägget var väldigt optimistiskt och nog är jag nöjd med den snabba minskningen.... Men nu har det stått still i typ 1,5 vecka eller nåt :/

Fast jag fortsätter envist äta nyttigt och kämpa på cykeln...... Har lite problem med benmusklerna så har inte kunnat öka som jag velat utan det är fortfarande två gånger trettio minuter om dan när jag hinner..... Jobbar jag heldag är det svårt att hinna mer än 30 min. (cykeln väsnas alltså ganska mycket och jag vill inte cykla för sent)

Nu har jag haft en helg i norr och därför vilat i både motion och mat... Men promenader har det blivit och någotsånär nyttig mat :) Men på det igen nu......

Har en hektisk vecka framför mig med både jobb och annat... Men veckan avslutas med att jag får bästa helgbesöket...Älskade N kommer till mig och stannar till tisdag :D Känns så himla bra.


Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Hej, var gärna med och tävla hos mig :) Du kan vinna 300 kr presentkort hos batteriexperten.com , presentkort 400 hos lykka.se och en valfri barntavla från dotto.se. Tävlingarna hittar du här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

2012-05-07 @ 15:35:49
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback