Hej...

Vardagen är här igen.... Skönt egentligen men mindre skönt är ju att vara över hundra mil från sin kärlek...
 
På semestern lämnade vi in min gamla cykel på lagning... Den har stått i typ fem år trasig. Tack älskade N..... Idag tog jag en tur på cykeln och bredare leende får man leta efter tror jag... Kände sån jäkla lycka över att sväva fram så... Gudarnas vad jag kom snabbt fram :)
 
Annars har jag inte så mycket att skriva ikväll... Har massa semesterbilder jag skulle kunna visa men ni kanske tycker det är blaha-tråkigt? Har sett så mycket fint... Har verkligen sugit in alla intryck av naturen.... Ibland när jag står där mitt i det vackra gör det nästan ont i själen... vet inte var jag ska göra av känslan helt enkelt.....
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Har saknat dig här på bloggen men njutit av dina fina semesterbilder som väckt ett intresse i mig

Svar: Kan hända att det kommer uppdateras lite bättre här nu :) Tack, vad kul att du gillat mina bilder och det var verkligen superintressant och vackert där uppe i norr :)
amittilivet

2012-08-22 @ 01:53:38
Postat av: Åsa

Det verkar som att du haft en toppensommar!
Hoppas hösten blir lika bra. kram!!

Svar: Har varit kanon :) Tack... Detsamma till dig.Kram
amittilivet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback