Jobb o jobb...

Är hemma på timmar... Har jobbat sen åtta i morse och jobbar sen till halv åtta i kväll.... Lite lagom trött nu och hua, vad ont i ryggen. Jag är ju fördelad på två arbetsplatser och där jag e idag får jag alltid så förbenat ont i ryggen... Tur jag e där minst :)
Sen jobbar jag bara kort dag i morrn innan det vankas fyra dagar ledigt.... Skönt med ledigt men mindre skönt att det är helgen jag skulle vara hos min man :(
Men eftersom jag kom hem i måndags och behöver spendera lite tid med grabbarna bus bestämde vi att det ska gå en extra vecka innan vi ses nästa gång :O. Hualigen.... Hur ska jag stå ut??
 
Hur som haver ska det bli sååå skönt med ledigt och härliga sovmorgnar :)
 
 
 
Jag en dag på semestern....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: a-k

Snygging!

Svar: Tack :)
amittilivet

2012-08-22 @ 21:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback