Fem hela år....



Gratti
s säger jag till min blogg idag.... För fem år sedan skrev jag mina första darrande rader här och hujedamej vad kul det varit och så många jag lärt känna, och en alldeles speciell N att älska....

Jag är ju en liten blogg och har som mest haft kanske 100 läsare om dagen under min storhetstid ;) Men ska väl avslöja att jag numera inte ens kommer upp i 15 om dagen.....Men vad gör väl det? Jag har mina trogna läsare och ni är så söta :)

Får väl se om jag lyckas blogga i fem år till..... Eller jag kanske en vacker dag stänger ner denna och fixar en icke anonym blogg.... Time will tell...


Kommentarer
Postat av: Ulla

Grattis !



Klart du skall blogga flera år till,....gillar att läsa din blogg...

Postat av: Åsa

Grattis till 5 år!! Och hag kom på att jag är där själv också... om jag får räkna från första bloggen.

tur vi började blogga, för annars hade jag inte lärt känna dig!



KRAAAM!!

2012-02-14 @ 16:39:26
URL: http://asassecondtime.blogspot.com/
Postat av: a-k

Keep up the good work, å så lite mer "dagens" ;))

2012-02-14 @ 21:50:11
Postat av: ejmis

Grattis!!!

=)

2012-02-15 @ 18:32:47
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback