Coming home...Going away?

Kom nyss hem från älskade N..... Fast det kanske borde vara det motsatta så tycker jag att det blir allt jobbigare att vara ifrån honom. Tycker det är ren pina att åka hem... Idag har jag känt mig så jäkla ledsen hela vägen hem. Pinsamt att sitta där på tåget med tårarna rinnande men vad göra?

Önskar att saker var annorlunda...Men jag har väl bara mig själv att skylla att det är som det är. Vill ju bara ha ett jobb och att allt fixar sig för grabbarna bus..... Men nä då.

Äsch.... Gnäll o tandgnisslan.... Snart sovdags i alla fall. Vardagen tar ju inte paus bara för att man mår skit..... Således väntar jobb i morrn.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas verkligen att allt löser sig för er snart... KRAM!!

Postat av: LillaNisse

PUSS <3

2012-02-02 @ 14:11:05
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback