Helg....

Då var denna jobbveckan också slut.... Har varit en bra sådan tycker jag. Nu ska jag vila upp mig i helgen för nästa vecka är lite mer intensiv och avslutas med en jobbhelg de´lux ;)
Fast det bästa med nästa helg är ju att älskade N förmodligen dyker upp då :) Jag "lurade" ju honom med vilka semesterveckor vi skulle ha (missade själv att ansöka om första av dem :O)
Detta innebär att jag jobbar en vecka extra men att N är här hos mig ändå. Tack o lov jobbar jag bara tre halvdagar den veckan :)
 
Menmen.... Nu e nu och denna helgen innehåller ingenting alls....Trist men skönt. Önskar bara lite sol så jag kan bättra på den försvinnande bruna färgen på min lekamen... Ser ju snart ut som en albyl ;)
 
Jag önskar så att jag kunde hitta ett lugn i mig.... Försöker verkligen men är fortfarande alldeles stissig hela tiden. Kom på igår att mina tankar ligger alltid steget före... Vad ska jag göra då...Hur ska jag göra då. Effektivt på arbetstid möjligtvis eftersom jag får mycket gjort på kort tid, men på min fritid tycker jag inte om det... Vill kunna stanna i stunden för sjutton :/
Nåväl.... En dag kanske ;)
 
Fortsätter i alla fall göra armband och igår blev det två nya.... Nästa vecka ska jag köpa mer materialför det är jättekul och jag älskar alla mina fina....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback