Jobbat...

Då har man jobbat första passet efter semestern då..... Inte alltför betungande får jag väl säga. Fast hujedamej vad svårt jag hade att somna i natt... Tror bestämt klockan blev nästan två innan John Blund kom ;) Det kändes verkligen segt när klockan ringde...
 
Ska snart iväg på ett möte med stora sonen på arbetsförmedlingen.... Förhoppningsvis ska det leda till nåt slags jobb för honom. Det är en Sius- Konsulent som man kan få om man har ett funktionshinder och han är tydligen jätteskicklig på att hitta jobb :) Jag hoppas......
 
Hade fått två grattiskort idag och såklart var jag tvungen att tjuvöppna fast det är en dag för tidigt ;) Var ett från min mamma och hennes man och ett från min dotter och hennes pojkvän.... Blev så glad att jag fällde nån tår :)
 
Tjingtjing....
 
 

Kommentarer
Postat av: a-k

Grattis på födelsedagen då,siffra vet jag ej! =)

Svar: Tack... Fyrfyra ;)
amittilivet

2012-07-11 @ 10:01:36
Postat av: Ulla

Då får man säga GRATTIS på din dag. Hoppas du får en skön dag och kväll....

Fin blogg,,,,

Svar: Tack :)
amittilivet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback