Nu e jag här igen....

Så var semestern slut för denna gången och min älskade N har åkt hem :(
Att man kan må så fysiskt illa av saknad alltså..... Men tröstar mig med att det bara är tre veckor till vi har ytterligare tre veckors semester tillsammans :)
 
Jag är lyckligt lottad som fångat en så fin man... Vi har haft en bra semester tillsammans. Vi fixade två skånekort och sen har vi åkt härs o tvärs i skåne... Vi har tjänat ihop med råge vad de tågresorna skulle ha kostat och så slapp ju mitt hjärta köra en massa bil. Lite bil har det blivit men bara när vi skulle till havet och en dag då vi gjorde en härlig roadtrip längs hela östkusten uppe från Blekinge och ner till Kivik.
 
Här följer lite bilder....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla

Vackra bilder,,,,,skönt att du haft en härlig semester.

Postat av: ejmis

Ni verkar ha haft en härlig semester tillsammans!!
=)

2012-07-09 @ 12:02:20
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback