Idag är en annan dag....

Har nu lämnat gårdagen bakom mig och det har nog kära sonen med gjort.... HAn dök upp här hemma med en snygg hatt (som han fått av en kompis) igår kväll och såg lycklig ut.....Han klädde verkligen kanon i hatten.... Sådan mor sådan son ;) Hihi.... Jo, i min ungdom fick jag alltid höra hur bra jag klädde i hattar av olika slag.

Idag fick jag bevis på att det kanske finns hopp för mänskligheten.... AF som sonen går till har ju inte skött sitt jobb på ett bra vis och jag vet att de slarvat som sjutton med alla funktionshindrade framförallt.... Men nu har sonen fått nåt som kallas Sius-konsulent och jag hade försökt få tag i honom per telefon men inte lyckats, så igår kväll skrev jag ett mail och det första denna mannen gör då han sett mailet i morse är att ringa mig :) Alltså... Tror bannemej aldrig det hänt tidigare.... Dessutom är denna mannen van att arbeta med funktionshindrade så han har nog insyn i hur mycket jobb föräldrarna gör, alltså tog han all hänsyn till mig då han bokade in oss på ett möte... Det känns verkligen sååå skönt :)

Nåväl... Nu ska denna damen fortsätta med röjet här hemma... Bara tre dagar till min man kommer hit 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback