Nä....

När man är en människa utan pengar och med skulder så har man inga rättigheter.... Det är så det känns :(
 
Jag kan aldrig hävda mig nånstans och jag sitter fast i ett skruvstäd. Visst låter det negativt..... Men det är min verklighet.
Och jo, jag betalar sakta av skulderna (som om det nånsin försvinner) och jag finner mig i att inte ha nåt att röra mig med. Men det är jobbigt att känna sig "rättighetslös".
 
Jag sitter fast här för tid och evighet. För att jag inte kan be om nåt... Inte kan föreslå nåt.... Jag e inget.
 
Idag frågade min stora son mig om han får flytta!! Jag förklarade lite lätt att han är 20 år och bestämmer själv men kanske ska tänka på att man måste ha jobb och bostad då ;) Jojo.... Han vill flytta till Stockholm!!! Till sin flickvän..... Enligt honom kan han jobba hos hennes styvfar eller hennes pappa!!!
Hade varit kul om det funka men jag tror han måste ha lite mer mognad...Eller?
 
För övrigt är jag dödens trött idag.....

Kommentarer
Postat av: a-k

du har inte så mkt så du kan snöka om skuldsanering?

Svar: Har funderat på det men tror reglerna är ganska hårda :(
amittilivet

2012-11-08 @ 15:08:17
Postat av: a-k

tror det är olika hur det bedöms,testar du inte vet du inte

Svar: Så sant...
amittilivet

2012-11-08 @ 18:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback