Söker o söker...

Idag har jag sökt ytterligare ett jobb..... Inte ett fast och bara kort tidsbegränsad anställning men ändå..... Jag har registrerat mig på offentliga jobb med cv och allt..... Jag blir alldeles utmattad när jag ska skriva sådana saker så det känns oerhört bra att det nu är gjort och om jag ska söka fler jobb så är jag registrerad på två ställen.
 
Denna väntan på besked tar bannemej kol på mig... Jäklar vad nervpressande.
 
Jag har alltid fått de jobb jag velat ha!! Jo, det är sant..... Så gissa om det känns ovant att INTE få det man söker.... Haha... Jäkla bortskämd man blivit ;)
 
Menmen... Håll gärna några tummar :)

Kommentarer
Postat av: a-k

Bra jobbat! Skall snickra ihop mitt cv jag med, ingen brådska, bara sådär bra att ha just if..:)

2012-10-02 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback