Tillbaka till verkligheten...

 
 
Jaha.... Då var man hemma i söder igen :(
Sonen har klarat helgen bra... Det var städat och fint här i alla fall. Har dock vissa misstankar att det varit lite tillhåll för ungdomar men tror inte det varit överdrivet mycket.
 
Har haft snö i helgen där i norr och det var ju lite mys och fint men tror det känns ganska bra med barmark här hemmavid och idag to.m. sol :)
 
Är trött som en gnu? idag.... Som vanligt när jag tar nattåget sov jag dåligt och sen var det jobb i morse. Men nu dröjer det ett tag innan det blir så igen... Nästkommande två resor blir det vanliga tåg hem. På gott o ont.....
 
Åh, vad det gör ont att åka hem.... Det är så hemskt att jag blir alldeles svimfärdig när det börjar närma sig hemresa... Och illamående till o från. Alltså... Vuxna människan!!!
 
Jaja... Nu ska jag försöka få de kommande veckorna att rulla på så är det ju snart dags igen :)
 
Har förresten så in i bombens ont i ryggen och hade svårt att jobba i morse :/ Det är bannemej inget kul...... Hoppas det ger med sig innan torsdag då jag ska jobba på "tunga" stället...
 
 

Kommentarer
Postat av: a-k

välkommen hem! rätt lyxigt å ha nån å åka till, inte alla som har det :)ungomar växer med sina uppgifter

2012-10-30 @ 16:03:02
Postat av: ejmis

Nu har all snö regnat bort här. =(
Är det inte dags att du flyttar norrut snart?

Svar: Vill inget hellre än flytta :)
amittilivet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback