Hemma igen...

Jaha... Då har ännu en helg uppe i norr försvunnit.... Jag kom hem tidigt i morse med nattåget. Sov jättedåligt på tåget så det blev en liten stunds sömn hemma i sängen innan jobb. Tur jag bara hade kort dag :)
 
Jag trodde i min enfald att det skulle bli lättare med åren men tycker nog det är tvärtom.... Det är verkligen skitjobbigt att åka hem. Jaja.... Är ju "bara" 16 dagar kvar till nästa resa...:/
Det sliter.....Urk, dessa jäkla resor.
 
Idag har jag sökt jobb... Snälla, håll alla tummar o tår nu.
 


Kommentarer
Postat av: lillahon

Söker du jobb i norr? :)

Svar: Ja det gör jag.. Är redo nu för flytt :)
amittilivet

Postat av: lillahon

Åh vad jag hoppas att du får jobb! Lääängtar till den dagen då jag också kan söka jobb, söderut då alltså :)

Svar: :)
amittilivet

2012-09-20 @ 12:05:16
URL: http://lillahon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback