Inget e som väntans tider...

Det är verkligen döjobbigt att bara vänta o vänta när man sökt ett jobb. Jag vill ju veta NU.... Jag är lite konstig.... Först kan jag känna mig nedstämd och ha inget självförtroende alls när det gäller jobb. Ingen som vill ha mig ju.... Typ. Sen tar jag mig i kragen och söker det som finns att söka och då känns det nästan avgjort... Klart jag får det jobbet... Ser man ju att jag e kvalificerad. Sen går det ett par dagar och då sjunker jag igen.... Just nu känns det som att jag så klart inte får jobbet :( Knepigt hur jag funkar.
 
Sitter här och väntar på mina gossar :) Fast den yngsta har jag pratat med och han lär inte dyka upp före midnatt ;) Får väl se när storkillen behagar dyka upp.... Deras pappa har ju flyttat så de måste numera antagligen ha hans hjälp att frakta hit nödvändigheter så det lär väl inte bli så sent som förr.
 
TjInG
 
Lite random bilder från min instagram ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

jag är likadan när jag söker jobb... Nu går jag också och "värker"
Missat att ha dig på instagram ju... får leta upp dej!

Svar: Lycka till :)Jag har låst instagram...så klart, fegis som jag e :) Men klart du får följa... Massa dravelbilder, värre än fejjan...haha
amittilivet

2012-09-25 @ 18:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback