God fortsättning....

 
....på det nya året, önskar jag till er som ännu kikar in hit :)
 
Själv är jag kvar i norr och har det bra... Börjar dock känna av en viss panikkänsla inför hemresan på söndag.... Urk.
Har haft en fin vecka här och nyåret firades in i all tvåsamhet och vi hade en riktigt mysig kväll med god mat.....
 
Jag saknar mina barn när jag är här men känner att de behöver mig inte lika mycket nu som förr så på hemmaplan består min tid mest av ensamheten med mig själv och enstaka stunder med barnen..... Vill inget mer just nu än få ordning på grabbarnas liv och sen flytta hit..... Må det bli så inom det närmsta.
Barnen kommer ju att få se mig ändå då och då... Tågen går ju liksom på båda hållen ;)
 
Nu sitter jag här och väntar... Mannen i mitt liv jobbar ikväll och jag längtar till han kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Mannen i ditt liv

<3 <3 <3 <3 <3

2013-01-05 @ 12:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback