Läst eller hört...

Tydligen är det ganska vanligt att man fastnar i samma tankebanor om man vaknar på natten. Man ältar samma bekymmer om o om igen utan att komma till en lösning. Jag vet inte var jag läste eller hörde det men det var bara nån dag sen.
Gissa om jag kände igen mig.... Oftast när jag vaknar runt fem på morgonen och försöker somna om kryper små bekymmer in i hjärnan och blir döstora... Det går inte att släppa och hur jag än försöker tänka på annat går det inte....
 
Jag tycker det är jobbigt för de där små bekymren som blir "stora problem" följer med dagen efter och sitter som en oro i magen..... Undrar varför människan fungerar så?
Aldrig har jag i alla fall lyckats lösa några problem genom att älta.... Jäkla hjärna till att vara konstig ;)
 
Nån som har samma erfarenhet? Nån som läst samma som jag och minns var?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback