sådär....

image1334


Hej hopp vilken dag.... Det har gått rätt smidigt ändå idag. Skickade maken och dottern att handla en särskild sak till stora sonen som jag inte hann med. Själv åkte jag iväg till ett köpcentrum där allt finns under samma tak=). Hittade i stort sett det jag var ute efter..... Förutom till dottern, men jag har en tanke på vad hon ska få så jag kan snabbt fixa det imorgon på hemmaplan. Hittade t.o.m. en tunika till mig själv, fast det vete sjutton om den sitter snyggt för jag har inte hunnit prova den än ;). Fast jag är ganska säker på att den passar..... Sen kom jag hem och slog in paket till dem som vi inte firar jul med och sen kom mamma och bytte med oss.... Vi har valt att fira jul själv de senaste tio åren, sen vi flyttade från Malmö. Vi vill inte ha en massa stress på julafton så vi är helt själv och sen träffar vi släkten i mellandagarna istället. Men vi byter alltid julklappar för att barnen ska få lite mer att öppna just den dagen. Vi älskar våra jular=).
Efter att mamma åkt hem gick jag, maken och dottern till konsum för att köpa julmat. Fy bubblan för den mögaffären....... Jag anser att en affär alltid ska ha välfyllt i sina hyllor dagarna innan jul. Så har det alltid varit i alla andra affärer jag handlat i. Men inte vår konsum.....Fast de är alltid under all kritik:(
Vi valde att handla där för att slippa cykla med alla varor som vi alltid gjort tidigare..... Nu har vi minsann gångavstånd=). Ska kompletera med ett par grejor i morgon på ICA.
Nu är det i alla fall kväll och jag kan koppla av lite..... Tänkte visa upp mitt pepparkakshus för er och mitt lilla arrangemang jag gjorde i hallen i går.....

image1331

image1333 



 

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Nä, guuud vad sött det blev, pepparkakshuset!

Postat av: ejmis

Vilket härligt pepperkakshus! =)

2007-12-23 @ 09:12:32
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: babla på

jätte söt blev ert pepparkakshus.........

2007-12-23 @ 10:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback