Dagen idag.......

Gomorrn........
Ännu en vacker dag håller på att gry :D Sååå härligt det är med vår. Jippi......Idag ska jag klippa mig, ser just nu ut som om jag har pälsmössa:S. Hade sån tur igår när jag ringde frissan om tid och hon kunde redan idag. Alltid samma sak när jag behöver klippa mig, väntar så länge att det blir "akut". Får se om hon kan göra något åt mitt hår, det är ju nästan obefintligt. Alltså, jag har superkort hår, och det är supertjockt. Är så rädd att hon gör tantfrissa på mig, vill gärna ha det "slickat" längs huvudet medans alla frisörer tror man vill ha volym. Hatar volym, det är ju det enda mitt hår är........

Gillar verkligen hur Natalie portman hade sitt hår tidigare, vill ha det så...............




Får väl se hur det blir och hoppas på det bästa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback