kväller.....




 

Hallå i stugorna...... Kom hem vid åttatiden i kväll och då åt jag rester från i söndags som jag även åt i går =) Det var så himla gott.... Couscous och pannbiffar =) Sen har jag mest suttit och läst och kommenterat bloggar. Helt underbart att kunna det igen =D
Idag var jag och hämtade ut ett paket =) Jag vann "andra" pris hos Mira ..... Ett jättefint skärp. och jag är verkligen jätteglad. Tack Mira =) You made my day..... Visar foto i morgon. Nu väntar jag bara på två paket till sen är jag superduperlycklig =) Beställde ju ett linne av Anna och glömde det , men nu är det betalt och kommer väl snart =). Kommer ni ihåg Mangokjolen jag bloggade om härom dagen? Jag hittade den på en bloppis*.... Beställde den och nu är den på väg =) Billig och bra... Bara använd två gånger och rätt storlek.


*Bloppis= Bloggloppis.

Kommentarer
Postat av: Anna

Häftigt med blogg loppis?? Tack för titten..har inte vant mig vid wordpress ännu men det går....
Natti natti när det är dax ;)

2008-04-01 @ 22:34:54
Postat av: anna

hoppas jag kan skicka det innan helgen vännen =)
kram!

Postat av: majsan67

bloppis... haha.... jösses va det dyker upp nymodigheter hela tiden. Det gäller ju förstås att hänga med ;)

jag har fullt sjå oxå att springa runt till alla bloggar och skriva, har ju varit otroligt frustrerande att inte kunna...

ha en god natt sömn...

2008-04-02 @ 00:01:20
URL: http://majsan67.blogg.se
Postat av: Annsingen

MOrning gumman! Grattis till vinsten.Ja tack! Jag hoppas jag mår bättre snart!

2008-04-02 @ 06:31:40
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: ejmis

Vart hittar man en bloppis??

2008-04-02 @ 18:16:31
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback